Friday, February 21, 2014

BANGUN MAKAN TIDUR

ASSALAMUALAIKUM?


Mudahan-mudahan semua yang membaca sihat di kala ini lah eh.Cewah.Aku buat post ni pun tengah malam bila tetiba bangun pukul 2 pagi.Saja bosan bosan tak boleh nak tido.Haha.Sebab tu lah tengok title pun bangun makan tidur.Heee.Penat toq kerja,habis kerja ke gymnasium pula ,bukan gymrama okay.Balik2 rumah harini macam biasa aku minum protein pastu landing atas katil terus shutdown.Apa lan?

Hahahaha pernah tak terjadi dekat korang macamni.Shit terlepas aku nak pergi gunting rambut.Padahal punya dah plan nak pergi malam ni.Tapelah bak kata orang tomorrow never dies ,tapi kita tak tahu pun kita dies bila kan?So banyak banyakkanlah beribadat.Hehehe mesti selit sikit dakwah tu :P

Haa kembali pada tajuk asal,aku bangun2 pun dah macam petak je kepala kan bangun terus basuh muka and terus ke dapur.Tade fikir apa dah dalam kepala cari makanan je.Fuhhh punya menarik tertarik dabom bom bombastik.
    
'JEMPUT MAKANG ORANG GANU KATE.HEHE'

Alhamdulillah sendawa kekenyangan menjamu selera di pagi hari dengan keheningan yang mendingin diri.Hahahaha amboiii ayat kite.Okaylah kengkawan ,setakat ni je nak share kisah romantik aku di pagi hari.And sehingga kita berceloteh di blog lagi.Salam aku cabot dulu bros! ;)


No comments:

Post a Comment