Thursday, February 13, 2014

SIAPA LEBIH TABAH? LELAKI ATAU PEREMPUAN?


TEGAP SANGAT NAMPAK ABANG NI.TAPI TABAH KE?



PEREMPUAN NI TAK SETEGAP LELAKI DI ATAS TAPI ADAKAH DIA 
MEMPUNYAI KETABAHAN YANG LEBIH ?


SALAM PEMBUKA BICARA ,MAAF DIPINTA JIKA TERSALAH KATA  :)

Seringkali kita semua bercanggah pendapat.Jadi apa kata kali ni kita huraikan pendapat kita pada topik kali ni.Hee.Mintak maaf kalau terlalu formal eh?Okay,pada pendapat saya lah,semua manusia tak kira lelaki ataupun perempuan berbeza.Sama macam yang kita dapat tengok dekat gambar tu kan?

Okay point saya adalah ,Allah itu Maha Berkuasa dan juga yang paling istimewa bagi kita umat islam.So,ketabahan setiap manusia itu bergantung pada diri kita sendiri,cara kita menangani semua rintangan yang datang kepada kita.Saya sendiri pun pernah melalui beberapa masa yang amat sukar.Memang kita merasakan diri kita tak cukup tabah,tapi cuba korang bayangkan ,adik2 yang dekat Palestin tu macam mana?Sejujurnya saya menyanjung ketabahan diorang.Tak kira lah lelaki atau perempuan mana satu yang tabah,asalkan ada keimanan dan kepercayaan yang kuat ,Inshaallah Allah akan menemani kita dan menolong kita.

Hai saya Muhd Hafiz B Zulkefli, cuma blogger biasa yang ingin berkongsi cerita dan pendapatnya dengan semua.Sekali lagi maaf atas segala kekurangan yang ada dan mudah mudahan akan diperbaiki di masa yang akan datang.Inshaallah.AMIN.Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment