Thursday, February 20, 2014

'YANG DISANGKAKAN INTAN PERMATA RUPANYA KACA BERBISA'

ASSALAMUALAIKUM AKU UCAPKAN PADA SEMUA ,
NAMA DIBERI AMAT INDAH TAK BERPARASKAN RUPA ,
HAFIZ ZULKEFLI NAMA TERTERA ,
MENYUNTING ANDA SEMUA SALAM BICARA .



Bukan semua orang perfect.Aku salah seorang.Tapi aku tak pernah menidakkan ketidaksempurnaan aku.Sebab apa? Allah Maha Mengetahui apa yang kita berkata dan apa yang orang lain menokok tambah apa yang kita kata.Korang faham-faham sendiri jelah.

Siapa yang tak sayang keluarga?Kawan-kawan? Tapi kalau orang yang kita sayang buat silap tak salah kita nak menegur kan? And tolonglah stop act like an innocent one.Kalau diri dah salah mengaku je.Tak ada rugi pun kita buat macamtu kan?

For what benefit kita nak cover kesalahan kita dengan menuding jari dekat orang lain? Untuk bahagia yang sementara? Ingat bahawa Allah sentiasa memerhati.Aku saja je nak uji bukan berniat pun tapi betul kata paksu aku yang kita jangan nak percaya and terlalu rapat dengan orang sekeliling sebab zaman moden bro.Haha apa apa boleh jadi,kalau tak takdelah kes bapak rogol anak,abang rogol adik kan? Itu sebagai contoh jela.

Okay apa apa pun ini blog aku yang punya.Aku menulis bukan kerna nama tetapi sebagai perkongsian dengan semua.Ambil iktibar pabila terlanjur dan jadikan pengajaran untuk tidak terlanjur kali kedua.
Hee sekian. Bloggerrrrrrrrrrrrrrr? Peace yo! :D

No comments:

Post a Comment