Saturday, February 22, 2014

#WOMEN

SALAM DIBERIKAN TANDA BERBAHASA ,
KERANA DIAJAR SEBELUM MENJADI DEWASA,
KITA BUKAN HAIWAN KITA MANUSIA,
TUJUAN BLOG BERKONGSI SESAMA KITA ;)


HYE!HYE!HYE!

PEREMPUAN- PENAWAR DAN JUGA RACUN DALAM HIDUP SESEORANG LELAKI???


AKU LELAKI.PEREMPUAN PERNAH JADI YANG TERINDAH AND YANG PALING MERACUNI DALAM HIDUP AKU.First of all a big apologize towards every women or girls out there that are now reading this blog or the ones that have read this.Aku tak ada niat apa apa cuma mahu berkongsi pendapat and luahan hati.Hope korang tade yang terasa hati kayy? :)

Kenapa aku buat post ni? Sebab suka suka je bosan.Haha senang ke jawapan? Okay lets get started.Apa apa pun first thing yang aku nak cakap,ibu aku seorang perempuan juga, and aku sayang dia sangat.Dia yang paling enjoy and memahami aku.And also sampai sekarang jugaklah dia menjadi penyeri dalam hidup ayah aku dan kami sekeluarga.Heee.Korang pun sayang ibu or mak korang kan? Sebab diorang ohsemm angat.HAHAHA.

Tapi aku just nak bagi tips and nasihat sikit je kat kawan2 yang sejenis aku senang cerita.Bagi yang baru berjumpa kawan perempuan yang baru,please,dont judge their behaviour based on their look.Ambil masa untuk kenali diorang.Bukan apa,sometimes ada yang jenis mempergunakan kita,no hard feeling but this is world bro.Madu atau racun! Haa korang dah besar panjang kan? So dah boleh fikir nak buat keputusan.

Perempuan yang baik sentiasa akan menjadi penyeri or penawar kita tak kira masa ataupun di mana.Manakala perempuan yang KURANG baik hanya akan berada di saat kita ada tawa,ada senyuman dan yang paling penting sekali ada money.Hahaaha aku cakap kurang baik eh kat situ tak kata jahat pun.Hehe.Aku pun tak berapa nak kenal dunia ni lagi,masih banyak yang perlu dipelajari and banyak jenis garam aku tak rasa lagi.Takot toq.Haha.

Aku berpegang pada prinsip yang selalu disematkan dalam kepala hotak aku tiap2 hari yang Allah dah sediakan yang terbaik untuk kita.Cuma kita yang perlu banyak berdoa supaya menemui jodoh kita tu.And bukan towards women je,lelaki pun banyak kekurangan.Kita sendiri digalakkan memperbaiki hubungan sesama manusia.Aku salah seorang yang mencuba ke arah itu.And satu je HAFIZ ZULKEFLI nak mintak kat sini for women,please stop the games.Bukan semua tapi pada yang terasa.OPPS.Haha.

Okaylah aku pun dah naik petak kepala ,mata dah macam lempeng pisang nak bukak pun asyik nak melekat je,so lebih bagus aku undur diri and kalau ada masa nanti aku menulis lagi di blog ini aku yang punya.HEEEE.SELAMAT MALAM SEMUA.ASSALAMUALAIKUM CINTA   ;)  #CINTAPADATEMANTEMAN




No comments:

Post a Comment